7 lipca 2011

Seria Inglotowa Część VI - fiolety



Szósta, fioletowa paletka, jedna z moich ulubionych.
Fiolet to kolor, który dobrze wygląda u wielu osób dlatego też dość często sięgam do tej paletki.
To co tutaj mam jest właściwie dla mnie wystarczające, to czego nie znalazłem w inglocie znalazłem w innych markach więc fioletów chyba więcej mi nie trzeba :)

















Integra 63 s to brąz, ale przesycony śliwką, biedaczek taki trochę bo do żadnej paletki kolorystycznie nie pasuje jednak przez ilość śliwki umieściłem go w fioletach. Ogólnie kolor dość specyficzny, ale w załamaniu dość dobrze wygląda. Pigmentacja przeciętna, posiada czerwono-złote drobinki. Ogólnie kolor ciepły, ale z chłodnym, liliowym poblaskiem.

P446 - rewelacyjny kolor, ciemny, śliwkowy fiolet z intensywnie fioletowym poblaskiem. Można nim zrobić piękny smokey, ale dobrze też wygląda w załamaniu.

DS 493 -liliowy fiolet z niebieskimi drobinkami, ładny i dość delikatny. Nieco bardziej nasycony niż na zdjęciu.

AMC 66 -bardzo intensywny fiolet z niebieskimi drobinkami, fajny ale pigmentacja nie zachwyca, trzeba nałożyć go trochę więcej.

M392 - świetna pigmentacja i dobrze się z nim pracuje, fiolet z odrobiną różu, taki nieco purpurowy.

M375 - ciemny, nieco śliwkowy fiolet, również miły w użyciu.

AMC 127 - dość jasny, perłowy fiolet z niebieskimi drobinkami, posiada pewną dozę różu i różowawy poblask. Szczególnie lubię go na dolnej powiece.

M386 - dość intensywny, typowy fiolet, bardzo lubię.

P399 - trudno go określić, trudno pokazać go na zdjęciach, również nigdzie nie pasuje, a nawet jeszcze bardziej niż 63. To wszystko sprawia, że jest naprawdę piękny i bardzo go lubię. Poblask ma srebrzysto liliowy, a sam kolor? Hmm.. Widzę trochę beżu, może nawet brązu, ale bardzo ciepłego, sporo tu różu i trochę fioletu, a wszystko to na srebrnej bazie. Inaczej opisać nie umiem, ale myślę, że warto go mieć.















Pozdrawiam,
William Rhinestone

5 komentarzy:

  1. 493 jest śliczny. Taki delikatny..: )
    375 też mi się bardzo podoba. Chyba wybiorę się na zakupy do inglota. :D

    Dodaję się do obserwujących i pozdrawiam serdecznie: )
    / nastoletniazakupoholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oTAGowałam Cie:) http://kosme-tiki.blogspot.com/2011/07/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. o, a ja dopiero Cie odkrylam !
    bede zagladac.


    Inglot jakos srednio lubie, sama nie wiem dlaczego - mam kilka trojek cieni nawet, ale szalu nie widze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kleopatre - dziękuję za TAG :)

    Agata - Witam i zapraszam następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...