9 kwietnia 2011

ELF brightening eyeliner gilded, plum

Witam wszystkich, to mój pierwszy post na tym blogu - mam nadzieję, że moje posty przypadną wam do gustu. :)

Tym razem przedstawię wam recenzję Brigtening Eyeliner firmy Eyes Lips Face. Obecnie posiadam dwa kolory - plum i gilded.Jeśli chodzi o kolor to oba troszkę mnie zawiodły - spodziewałem się, że będą dużo jaśniejsze. Mimo tego kolory są ok, po prostu nie tego się spodziewałem. Plum to prawdziwa śliwka, a gilded to złoto podbite brązem. Jeśli gilded miał być odpowiednikiem gilded benefitu to niestety się nie udało.
Konsystencja kredek jest miła, Są miękkie, dobrze się rozprowadzają i rozcierają. Mimo miękkości na linie wodną się nie nadają. Konsystencję mają dość tłustą przez co będą dobre jako baza pod cienie czy brokat.
Ich duży minus to niestety pigmentacja - są bardzo słabo napigmentowane. Ich konsystencja sprawia, że kolor zostaje, ale jest bardzo słaby i przy jakiejkolwiek próbie roztarcia, nawet delikatnie - kredka znika błyskawicznie. Ogólnie trwałość nie należy do jej mocnych stron.

Czy polecam ? Nie jest to produkt tragiczny, ale myślę, że nawet w tym przedziale cenowym można znaleźć coś lepszego.


















William Rhinestone

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...